מיפוי קרנית (טופוגרפיה) – השתלמות מקצועית וקלינית

השתלמות מקצועית במיפוי קרנית (טופוגרפיה)

מארגני ההשתלמות המקצועית:  ד"ר עאדל ברבארה וד"ר ניר ארדינסט

 

מיפוי קרנית (Corneal Topography) הולך ותופס חלק חשוב בקליניקה וכבר נחשב כבדיקה שגרתית אצל אנשי המקצוע העוסקים בבריאות הקרנית. למיפוי קרנית נדרשת הבנה מלאה בניתוח התוצאות, הבנתן, והשלכתן הקלינית. בנוסף, נדרש גם ידע טכני במפרטי המכשירים השונים, סוגי מיפוי הקרנית, יתרונותיהן ומגבולותיהן.

הקורס או ליתר דיוק ההשתלמות המקצועית בנויה בהתאם למודלים של השתלמויות מקצועיות ברפואת עיניים בחו"ל וכוללים את כל נושאי הליבה, העדכונים והכלים הטכניים שאיש המקצוע צפוי להתמודד. ההשתלמות המקצועית תלווה בסדנאות, דילמות בניתוח מיפוי, התאמות עדשות מגע על כל סוגיהן, הדגמות קליניות עשירות אשר חופפים את החומר הנלמד.

ההשתלמות המקצועית תערך ביום שלישי ה 5.4.16 במרכז הכנסים בחוצות שפיים (קומה ג, גונסון אנד גונסון) החל משעה 10:00 עד 16:30. הכנס מלווה בכיבוד עשיר וארוחת צהריים. הכניסה להשתלמות המקצועית הינה ללא עלות אך מחייבת רישום מראש (אי הגעה ללא הודעת ביטול מראש תגרום למניעת ההשתתפות בהשתלמויות הבאות).

במהלך ההשתלמות המקצועית יעברו נושאים מבוא ובסיס, סריקה על סוגי המיפוי, נושאים מתקדמים וכלים קליניים. בין נושאי ההשתלמות המקצועית: מיפוי קרנית – מהבסיס עד מתקדם, סוגי מיפוי קרנית, אבחון מיפוי קרנית, פענוח מיפוי קרנית, מפות השוואה, השתלמות המקצועית תלווה בסדנאות, דילמות בניתוח מיפוי, התאמות עדשות מגע על כל סוגיהן בעזרת מיפוי קרנית, הדגמות קליניות עשירות בעזרת מיפוי קרנית, ארסנל הכלים של מיפוי קרנית ועוד.

*ההשתלמות המקצועית פתוחה לרופאי עיניים, אופטומטריסטים, מתמחים ברפואת עיניים, סטודנטים לאופטומטריה שנה ד
*בסיום ההשתלמות המקצועית והסדנאות הקליניות תוענק תעודת סיום קלף
*תוכנית ההשתלמות המלאה תפורסם בקרוב
*רישום, מנהל, גרפיקה וייצוג חסויות פנינה זיו תיירות

עקב מגבלות המקום (150 איש) הרשמה נסגרה ב 24.11.16 בשעה 20:00

 

מיפוי קרנית
צילום תמונה מר איליה אורטנברג. עריכת תמונה ד"ר ניר ארדינסט

אם שואלים איפה עושים מיפוי קרנית ? אז רק אצל ד"ר ארדינסט רופא מומחה לטיפול במחלת קרטוקונוס