כנס השנתי השישי בעדשות מגע ומשטח העין 2015 – סיכום הכנס

 

דבר נותן החסותשלום,

ברצוני להודות לקהל הרחב של אנשי המקצוע שהשתתף ולקח חלק בכנס השנתי השישי בעדשות מגע ומשטח העין בחסות תוכנית®ACUVUE® Eye Health Advisor – של ג'ונסון & ג'ונסון שהתקיים בתאריך 13.10.15 במלון הילטון, תל אביב.

 

אנו בג'ונסון & ג'ונסון חברות ויז'ן קר מאמינים בעתידו של מקצוע האופטומטריה ושמחים להמשיך ולתמוך בכם מידי שנה בכנסים מקצועיים, הדרכות, קורסים, סדנאות ופיתוח מרצים ומציגים. אנו בטוחים כי העמקה מקצועית תתן למקצוע את הכבוד הראוי לו ותביא לנאמנות המטופלים. נמשיך ליזום ולקדם פעילויות לקידום מקצוע האופטומטריה בישראל גם בעתיד ולפתח דור חדש של מרצים ומציגים ברמה בינלאומית.

 

להתראות בכנס הבא המתוכנן לחודש נובמבר 2016. פרטים בהמשך..
בברכה,
שירלי וייס דגני, מנהלת עסקית,
ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר ישראל ויוון

 

תקציר הכנס, למי שהחמיץ..
הכנס היה בנוי מ-4 מושבים מקצועיים: מושב עדשות מגע, פאנל אופטומטריה – דיון על שדרוג מעמדו של האופטומטריסט בקרב הציבור, מושב ילדים ומושב ייחודי של שיתופי פעולה מקצועיים בין רופאי עיניים לאופטומטריסטים. לכל הרצאה שהתקיימה במושב זה היו 2 מרצים ש"תקפו" את הנושא מתוך עולמם המקצועי השונה אך גם המשיק והמשלים. הרצאות משולבות אלו נתנו אפקט שלם יותר של הנושא הנידון והדגישו את החשיבות של שיתוף הפעולה גם מחוץ לאולם ההרצאות… לקריאת הכתבה המלאה

 

כי חייבים להגיד תודה !
תודה רבה לכל המשתתפים הרבים, ולכל מי שלקח חלק ותרם להצלחת הכנס,
תודה לראשי המושבים שלקחו חלק פעיל בהנחיית הכנס ! תודה לשופטים בתחרות הפוסטרים !
ותודה מיוחדת למנהל הכנס – ד"ר ניר ארדינסט שכל שנה מחדש ומפתיע ומצליח לרתום כל כך הרבה אנשי מקצוע מובילים לכנס מוצלח אחד !

 

תמונה מפאנל אופטומטריה
לצפייה בתמונות נוספות מהכנס

 

תגובות חמות מהקהל"שלום רב, אני רוצה לשבח אתכם על כנס מוצלח ביותר. בזכות האירגון המקצועי המופלא של ד"ר ניר ארדינסט ובזכות העידוד, תמיכה ללא גבול וכמובן המימון של ג’ונסון, בהובלת הגב' שירלי וייס דגני, הגעתם לתוצאה מושלמת. שוב תודה רבה, תמיד לשירותכם" ​- דוד ברקוב

 

לקריאת תגובות נוספות

 

 

תחרות הצגת מקרים 

להלן שמות הזוכים ונושאי הפוסטרים:

במקום ה-1  פרופ' דויד צדוק ודרור דקל, אופטומטריסט, אופטיקנה, "מה קורה כש-AMD מפריע למונויזן?"

במקום ה-2 ענבל ששון, אופטומטריסטית, ענייני עיניים, רעננה, "השימוש בעדשות מגע סמי סקלרלית ועדשה MOIST TORIC בקרטקונוס"

במקום ה-3 היה קרב צמוד ואלו שמות הזוכות: עינב אינגבר, אופטומטריסטית, אופטיקה עיניים, מרום נווה, רמת גן, "התאמת עדשות מגע טוריות בפרופיל חד עיני"

דנה שטרית לוגסי, אופטומטריסטית, אופטיקה כהן, "התאמת עדשות מגע פיגי-בק ביובש קל."

 

לצפייה בפוסטרים הזוכים

 


Posted

in

by

Tags: